doyen_sav.jpg

Volg al uw vragen aan de klantendienst in real time

Dankzij het Doyen extranet kunt u op elk moment de behandeling van uw aanvragen bij de klantendienst opvolgen. Door een permanent trackingsysteem kunt u uw retour- en garantieaanvragen op een professionele manier beheren. 

Een regelmatige stockscreening

Screening

Voor de voornaamste productlijnen die u aankoopt bij Doyen, bieden wij u regelmatig een stockscreening die bestaat uit: een analyse van de verkoop, de terugname van onverkochte artikelen *, de implementatie van nieuwe applicaties enz. Op deze manier is uw stock altijd afgestemd op de vraag, waardoor de risico’s en kosten op obsolete stock verminderen. 

Onmiddellijke retour van goederen, zonder kosten

Retour

Als uw klant een bestelling annuleert, dubbel bestelt, verkeerd bestelt of om welke reden dan ook, u hebt altijd 2 maanden de tijd om uw retours aan te vragen via het extranet. Elk verzoek wordt aanvaard tot een maximum van 3% van uw omzet en mits het artikel in een perfecte staat wordt geretourneerd.*

Een duidelijk en efficiënt garantieproces

Garantie

Elke garantieverzoek wordt verwerkt op het extranet via een veilig en betrouwbaar proces. We voegen het expertiserapport van de fabrikant toe bij het antwoord van onze garantieafdeling. U wordt op elk moment geïnformeerd over de status van uw aanvraag!

 

* Voor meer informatie over de retourprocedures, kunt contact opnemen met uw merchandiser of onze klantendienst.